جنایت علیه مسلمانان در سنبله بریتانیا

آخرین داده های حوادث ضد مسلمانان در بریتانیا از پروژه به مادر نشان می دهد کهحملات تروریستی با مشخصات بالا در پاریس، سیدنی، و کپنهاگ در سال گذشته وجود دارد.

بگو مادر (اندازه گیری حملات ضد اسلامی)نشان می دهد که 548 حادثه از ماه مارس سال 2014 به فوریه 2015

وجود داشته است.

نقاشی های دیواری در بلفاست.  بسیاری از حوادث ثبت شده در مطالعه صورت گرفت. اما بسیاری از حملات فیزیکی علیه زنان، به ویژه کسانی که پوشیدن لباس های مشخص مسلمان است.

تو عکس نوشته(کشتن همه ی مسلمانان)


امضاء:زهرا



تاريخ : چهارشنبه 31 تير 1394 | 15:34 | نویسنده : زهرا |

زنان مسلمان جوان با پوشیدن سبک ها و رنگ های مختلف از حجاب در فارغ التحصیلی یکی

از دوستان در دورهام، NC جشن می گیرند.

zahra




تاريخ : شنبه 20 تير 1394 | 17:48 | نویسنده : زهرا |

کابینه هلندی ممنوعیت حجاب اسلامی دراماکن عمومی را تصویب کرد

کابینه هلندی یک پیشنهاد برای ممنوعیت حجاب بر روی صورت، پوشش حجاب اسلامی در حمل و نقل عمومی و در مناطق عمومی مانند مدارس و بیمارستان ها را تایید کرده است.

حمایت دولت ، در بیانیه ای در روز جمعه گفت:
حجاب در آموزش و پرورش و بهداشت و درمان نهادها، ساختمان های دولتی و در حمل و نقل عمومی پذیرفته نمی شود."

به زبان ساده تر:اگر ممنوعیت اجرا شود، مردم می تواند برای پوشیدن روبنده جریمه می شوند.

زنان با پوشیدن حجاب اسلامی

(دو زن با پوشش حجاب اسلامی در هلند. )




تاريخ : شنبه 20 تير 1394 | 13:09 | نویسنده : زهرا |

برگزاری مراسم دیسکو با دعا، حجاب و رقص!! +(تصاویر)




کشور ترکیه یکی از عمده کشورهایی است که به شدت در آن ترویج اسلام آمریکایی شدت گرفته است و با تبلیغات گسترده مردم مسلمان این کشور را به سمت و سوهای مشخص می کشانند.
برگزاری مراسم دیسکو با دعا، حجاب و رقص!! (تصاویر)

چندوقت پیش یک مرکز ضد ارزشی دیسکو در استانبول ترکیه افتتاح شد که در مراسم افتتاحیه آن برنامه هایی تاسف بار برگزار شد..........

در این مراسم زنان باحجابی بودندکه با رقصو خواندن دعای افتتاحدر برگذاری افتتاح یک دیسکو به دین اسلام رسما توهین کرده اند



منبع:http://www.irannaz.com

امضاء: زهرا



تاريخ : سه شنبه 16 تير 1394 | 17:56 | نویسنده : زهرا |
تمسخر حجاب توسط یک پلیس آمریکای

به گزارش مشرق ،انتشار عکسی از یک افسر پلیس در شهر سنت پاول آمریکا در حالی که خود را آرایش کرده و حجاب بر سر دارد، موجی از اعتراضات فعالین اجتماعی را به همراه داشته است.

رمله بایل، از پلیس مینه‌سوتا در این باره گفت: این حرکت واقعاَ مشمئز کننده بود. هویت من، تنها لباس و پوشش نیست. از نظر من تمسخر فرهنگ‌ها کار درستی نیست.

توماس اسمیت، رئیس پلیس این شهر، بلافاصله تحقیقات قضایی در این زمینه را آغاز کرد. هوی پادیلا، سخنگوی پلیس شهر سنت پاول ضمن تایید حضور یکی از افسران پلیس در این عکس، از افشای هویت وی خودداری نمود.

فعالین جامعه مسلمان و جامعه سومالیایی‌های این شهر خواستار اتخاذ اقدامات تنبیهی سریع در این زمینه و آموزش احترام به فرهنگ‌ها شده‌اند. انجمن محلی "شورای روابط اسلامی-آمریکایی در مینه‌‌سوتا"(CAIR-MN) نیز برگزاری دوره‌های آموزشی را پیشنهاد کرده است.


لوری سارویا، مدیرعامل این انجمن گفت: به نظر نمی‌رسد این موضوع، لزوماً به دلیل نفرت و تعصب علیه مسلمانان صورت گرفته باشد. روشن نیست که افسر مزبور قصد شوخی داشته و اقدامی خلاف شئونات حرفه‌ای انجام داده و یا از روی غرض‌ورزی مرتکب این عمل شده است.

وی در ادامه افزود: روز دوشنبه اعضای این انجمن، تماس‌ها و پیغام‌هایی را در خصوص این عکس دریافت کردند.

الحان عمر، فعال محلی در این رابطه نیز گفت: در این عکس، مرد پلیسی با پوست روشن دیده می‌شود که پوششی با اتیکت شرکت تارگت، حاوی نامی سومالیایی بر سر کرده است. وی گوشی موبایل بزرگی را نیز میان مقنعه و صورت خود قرار داده: عملی که میان اکثر کارکنان زن [محجبه] متداول است.

مولی اسنایدر، سخنگوی شرکت تارگت در توضیح این عکس گفت: این افسر گهگاه در اوقات فراغت خود در بخش حفاظت فروشگاه محلی تارگت خدمت می‌کرده است. وی با اشاره به این مسئله که عکس مزبور در هیچ یک از فروشگاه‌های تارگت گرفته نشده، در مورد هویت این افسر اظهار بی‌اطلاعی کرد.

اسنایدر طی نامه‌ای خاطرنشان کرد: به عنوان شرکتی که از تکثر و تنوع قاطعانه حمایت می‌کند، ضمن اعلام انزجار از این عکس، هیچ‌گونه تبعیض یا مزاحمت را تحمل نکرده و از آن چشم‌پوشی نخواهیم کرد. ما تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کرده‌ و در حال گفتگو و حمایت از تمامی اعضای گروه خود در سنت پال هستیم.

بایل نیز در همین رابطه گفت: اعضای جامعه ما بر این باورند که دیدن پلیسی در حال تمسخر علنی فرهنگ آنها، بسیار دردآور و ناامید کننده است. نوع مقنعه‌ای که وی بر سر دارد، جلباب ( بالاپوشی بلند ) نام دارد و اتیکتی که انتخاب کرده از اسامی بسیار متداول سومالیایی است.

وی در خاتمه افزود: این عکس به شما نشان می‌دهد که تا چه حد این فرد در تحمل کارکنان زنِ مهاجر سومالیایی در این فروشگاه ناتوان است.


منبع:http://www.mashreghnews.ir

امضاء: فاطمه



تاريخ : شنبه 6 تير 1394 | 22:53 | نویسنده : فاطمه |

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، حجاب یکی از تعالیم اسلام است که زنان مسلمان در جهان به واسطه آن شناخته می شوند.

از این رو یک زن کارآفرین مسلمان در امریکا به تولید روسری های سبک روی آورده که در هوای گرم نیز برای زنان محجبه مناسب است و سبب می شود که زنان مسلمان در هوای گرم نیز بتوانند پوشش خود را رعایت کنند.

این زن کار آفرین تعدادی از محصولات خود را به زنان نیازمند اهدا می کند و این نوع روسری ابریشمی در این کشور مورد استقبال قرار گرفته است.


وی سایت اینترنتی نیز برای فروش روسری ها به راه انداخته تا زنان به راحتی روسری های مورد علاقه خود را خریداری کنند.

این زن امریکایی حجاب و داشتن پوشش را حق هر زن مسلمان می داند و با این طرح توانسته تعداد زیادی از این روسری ها را به فروش برساند.


در امریکا حدود ۸ میلیون مسلمان وجود دارد و بسیاری از امریکایی ها بر این باورند که مسلمانان در این کشور تحت فشار و تبعیض هستند.


امضاء:زهرا


برگرفته از:http://www.jamnews.ir



تاريخ : سه شنبه 2 تير 1394 | 21:53 | نویسنده : زهرا |
زنی باحجابی داشت در یکی از سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای در فرانسه خرید می‌کرد؛ خریدش که تمام شد برای پرداخت رفت پشت صندوق.
صندق‌دار زنی بی‌حجاب و اصالتاً عرب بود.

صندوق‌دار نگاهی از روی تمسخر به او انداخت و همینطور که داشت بارکد اجناس را می‌گرفت اجناس او را با حالتی متکبرانه به گوشه میز می‌انداخت.


اما خواهر باحجاب ما که روبنده بر چهره داشت خونسرد بود و چیزی نمی‌گفت و این باعث می‌شد صندوقدار بیشتر عصبانی شود!
بالاخره صندوق‌دار طاقت نیاورد و گفت: «ما اینجا توی فرانسه خودمون هزار تا مشکل و بحران داریم و این نقابی که تو روی صورتت داری یکی از همین مشکلاته که عاملش تو و امثال تو هستید! ما اینجا اومدیم برای زندگی و کار نه برای به نمایش گذاشتن دین و تاریخ! اگه می‌خوای دینت رو نمایش بدی یا روبنده به صورت بزنی برو به کشور خودت و هر جور می‌خوای زندگی کن!
خانم محجبه اجناسی رو که خریده بود توی نایلون گذاشت، نگاهی به صندق‌دار کرد… روبنده را از چهره برداشت و در پاسخ خانم صندوق‌دار که از دیدن چهرهٔ اروپایی و چشمان رنگین او جا خورده بود گفت:

«من جد اندر جد فرانسوی هستم… این دین من است و اینجا وطنم… شما دینتان را فروختید و ما خریدیم!»

یک زن با پوشیدن حجاب نقاب.  عکس: تصاویر اسکات Barbour / گتی ایماژ

امضاء:زهرا


بر گرفته از:http://gholehejab.blogfa.com


تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 | 23:12 | نویسنده : زهرا |

دانش آموز که از رفتن به کلاس به دلیل دامن بلند او مانع شده بود همیشه حذف شده بود حجاب خود - ممنوع چون نشان می دهد وابستگی مذهبی - قبل از ورود به مدرسه می باشد.

دختر15 ساله ی فرانسوی به دلیل پوشیدن دامن بلند سیاه وسفید از مدرسه اخراج شد.

حالت الان من

امضاء:زهرا



تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 | 17:55 | نویسنده : زهرا |